Do Vsetínské bikeareny(Trasa č. 6121, místní cyklotrasa )Do Vsetínské bikeareny

Hodnocení trasy

hodnoceno:

Parametry trasy: activebikers

Značení: trasa č. 6121 (místní značení, modrobílá značka)

Délka trasy: 24,5 km

Převýšení: 636 m

Obtížnost: vysoká

Typ kola: MTB

Povrch trasy: silnice, zpevněný, nezpevněný

Prohlédněte si video!

Přihlašte se na váš Facebook účet a přidejte nám na naši stránku Východní Morava tip na vaši cyklo trasu.

Průběh trasy

Vsetín (u lázní) - Semetín, arboretum - (Bike Aréna Vsetín) - Semetín -  Chléviska - Vsetín-Rokytnice - Vsetín (u lázní)

Výchozí bod cyklotrasy je v centru Vsetína u městských lázní. Celý okruh vede po modré místní cyklotrase č. 6121. Najedete na cyklotrasu, která vede zároveň po Cyklostezce Bečva č. 50, směr Valašské Meziříčí.

V Semetíně sjedete z cyklostezky vlevo na silnici vedoucí do obce. Po pravé straně se můžete zastavit v arboretu s dendrologickou sbírkou planých i okrasných dřevin a rostlin ze všech koutů zeměkoule. Otevřeno je od jara do podzimu o víkendech. Od arboreta vyšlapete kopec k Bike aréně Vsetín.

Tento největší singletrailový areál v okolí nabízí spoustu kilometrů vrstevnicových tratí a také několik kilometrů sjezdových tratí. Síť stezek pro horská kola je vybudována jak pro zkušené bajkery, tak i pro amatéry. Vydáte se po cyklotrase dál přes Semetín. V obci se nabízí možnosti klidného posezení a občerstvení. Pokračujete stále po modré místní cyklotrase č. 6121 k rozcestí s naučnou stezkou Tesák, na kterou se napojíte. Naučná stezka vás seznámí s přírodovědnými a historickými zajímavostmi krajiny Vsetínska. Projíždíte lesy a krásnou přírodou, na okolních loukách se vyskytují chráněné druhy orchidejí a ostatních druhů rostlin. Přes Chléviska, kolem Janišovského vrchu pak sjedete do městské části Vsetína-Rokytnice. Na hlavní silnici se dáte doleva a pokračujete do cíle.