Z Valašského Meziříčí na dvě skály a rozhlednu(Trasa doporučená )Z Valašského Meziříčí na dvě skály a rozhlednu

Hodnocení trasy

hodnoceno:

Parametry trasy: activebikersfamily

Náročnost
Délka 22 km

Seznam akcí na této trase

Přihlašte se na váš Facebook účet a přidejte nám na naši stránku Východní Morava tip na vaši cyklo trasu.

Průběh trasy

Valašské Meziříčí - Podlesí - Brňov - Malá Lhota - rozc. Pod Medůvkou - Bystřička - Jarcová - Poličná - Valašské Meziříčí

Na středně náročnou trasu v délce 22 km vhodnou pro trekingová kola, nastoupíme ve Valašském Meziříčí u vlakového nádraží. Vydáme se jižním směrem (vpravo od nádraží) a na kruhovém objezdu za řekou Bečvou se napojíme na Palackého ulici na cyklotrasu č. 6012. Po ní pojedeme přes městské části Podlesí, Brdky, Brňov až do Malé Lhoty.

V obci Malá Lhota na křižovatce turistických tras odbočíme po modré značce na trasu č. 6018 k rozcestí Pod Medůvkou (3 km), odkud si vyšlápneme 300 m ke skalnímu útvaru Medůvka, který patří mezi náročné horolezecké terény. Po prohlídce skály Medůvka klesáme po cyklotrase č. 6018 do obce Bystřička. V Bystřičce přejedeme železniční koleje a odbočíme doprava na hlavní silnici a za mostem přes řeku se napojíme na cyklostezku Bečva.

Trasa pokračuje na sever po proudu Vsetínské Bečvy a u Brňova kříží modrou turistickou trasu, po které můžeme navštívit další skalní útvar – solitérní pískovcovou skálu zvanou Jarcovská kula. Stoupání ke skále je dlouhé jen 500 m. Odtud se vrátíme na cyklostezku a pojedeme dále do obce Jarcová, kde určitě stojí za návštěvu rozhledna stojící 1 km nad obcí. Za Jarcovou přejedeme řeku a od mostu nás Cyklostezka Bečva podél kolejí zavede kolem obce Poličná do parku Abácie a k železniční stanici ve Valašském Meziříčí, kde výlet zakončíme.