Hornolidečská magistrála - Polanecký okruh(Trasa doporučená )Hornolidečská magistrála - Polanecký okruh

Hodnocení trasy

hodnoceno:

Parametry trasy: activebikers

Náročnost:
Délka:  60 km
Značení modrý pruh uprostřed dvou žlutých
Maximální/minimální nadmořská výška:
Celkové převýšení:  1567 m
Celkem vystoupáno výškových metrů:

Přihlašte se na váš Facebook účet a přidejte nám na naši stránku Východní Morava tip na vaši cyklo trasu.

Průběh trasy:

Lidečko – Vařákovy paseky – Svéradov – Pozděchov – Prlov – Vartovna – Leskovec – Juříčkův mlýn – Jahodný – Valašská Polanka – Lužná – Radošov – Pulčínské skály – Lidečko.

V terénu je značena modrým pruhem uprostřed dvou žlutých

Charakteristika:

Trasa začíná u Čertových skal na okraji Lidečka. Lesní cestou obcházíme masiv Čertových skal, až se napojíme na modrou značku.

Čertovy skály

U rozcestí k Lačnovským skalám směřujeme po modré kolem vypálených Vařákových pasek (pomníček) ke stožáru vysílače na kopci Bařinka. Na rozcestí Pod Svéradovem opustíme modrou značku a směřujeme do Pozděchova, kde po žluté dojedeme na vrch Dolina. Dáme se doprava nad obec Prlov a po modré značce vystoupáme k rozhledně Vartovna. Z Vartovny sjíždíme po modré přes kopec Nezdoby do Leskovce. Přejdeme silnici a kolem vypáleného Juřičkova mlýna (památník) se dostáváme na hřeben vrchu Jahodný. Půl kilometru po zelené a pak odbočíme doprava, traverzujeme nad údolím Veřečný a pak nad Valašskou Polankou, až vyjedeme na vrchol Padělku. Vrátíme se na zelenou značku a přes Filku směřujeme na vrch Radošov a dále po červené trase 6117 až do Pulčína, odkud po silnici sjedeme k motorestu „Čertovy skály“ v Lidečku.